Aerobní cviky při posilování

Posilování není jen o zvedání těžkého závaží. Je to také o kondičce a vytrvalosti. Sílu nabýváme až s postupem času, stejně jako svalovou hmotu. Začátky by měly být ale pozvolné a pokud možno, měli bychom začít pomocí aerobního cvičení.

300x250x4

Velkou výhodou těchto aktivit je, že se dají provádět kdekoliv, kdykoliv a za jakéhokoliv počasí. Pomůcky k takovýmto aktivitám jsou nejrůznější, a dokonce můžeme za aerobní považovat i některé sporty, které jsou mezi námi hodně oblíbené.

Získej kondičku a odolnost

Je pravda, že prostřednictvím aerobních cviků získá každý z nás dle své svědomitosti patřičnou kondičku a odolnost. Stačí si párkrát zaskákat přes švihadlo, nebo i jen tak na jednom místě bez žádné pomůcky. Při provádění těchto cviků se naše srdce patřičně rozpumpuje a začne do organismu rozvádět větší množství okysličené krve. Při provádění podobných cviků stačí jen setrvat a neustávat. Vydržíte-li to, pak se můžete těšit na kondici, o které by si mohli nechat mnozí z nás jen zdát.

Skok přes švihadlo je pro mnohé z nás problematickým cvikem, a to i přesto, že se jedná o jednoduchý tělocvičný prvek. Zkuste potíže s tímto prostocvikem překonat a uvidíte, že budete mít radost nejen sami ze sebe, ale i ze svého zoceleného těla, které bude mít překvapující výdrž a kondičku.

Procvičte své klouby

Aerobní cviky nejsou určeny jen k tomu, abyste správně zaktivovali svoje srdce a do svého těla dostali dostatek kyslíku, ani proto, abyste získali dostatečnou kondičku. Jsou tu také proto, abyste zaktivovali svoje klouby, které v běžné náplni dne často zůstávají nehybné. Tedy aspoň v případě, že máte sedavý typ zaměstnání, kde není tolik možnosti k pohybu. Po několika hodinách sezení v práci byste si měli dopřát blahodárný pohyb, jenž vám dopřejí zejména právě aerobní cviky.

Pro procvičení kloubů je vhodná přirozená chůze a následně také běh, skok přes švihadlo, jízda na in-line bruslích či na kole. V zimě vaše tělo oblaží blahodárným pohybem bruslení, lyžování, nebo třeba i obyčejné sáňkování. Přeci jen, než vyjdete do kopce, uděláte něco pro své tělo a při sjezdu se krásně pobavíte, a to nejen se svými dětmi, ale třeba i s přáteli.

Pokud s sebou vezmete svoje ratolesti, můžete to pojmout i trošku formou venkovní posilovny. Plně vám postačí, když svoje dítka párkrát vytáhnete na sáňkách na kopec. Na druhou stranu však nesmíte přecenit svoje síly, a proto stačí opravdu jen několik málo vytažení.

Pustíte-li se do aerobních cviků naplno, nezapomeňte, abyste cvičili všestranně a zatěžovali rovnoměrně všechny svoje svaly. Bez toho byste si mohli nepěkně ublížit, což by nebylo zrovna dvakrát vhodné, když si chcete užít pěkný čas při cvičení. Jelikož se nejedná o žádný aerobic, nemusíte se bát, či dokonce stydět za to, že aerobní cviky provádíte.

728x90x2

1

Hrudník Ramena Záda

2

Biceps Předloktí Triceps

3

Lýtka Přední stehna Zadní stehna

4

Břicho Trapézy Zadek