Dobrá rada nad zlato

2. Dobrá rada nad zlato - Post

300x250x4

Každý jednou začínal a každá rada od zkušenějšího kolegy pro něj byla tím správným ořechovým. Kdo by se také chtěl dřít a nakonec z toho nic nemít? Pokud se rozhodneme začít aktivně posilovat, měli bychom být také otevřeni radám a případné pomoci z našeho okolí. V tuto chvíli bychom měli zapomenout na naši ješitnost.

Neházej si klacky pod nohy!

Posilování je o něčem úplně jiném než ostatní činnosti. A v čem je tak odlišné? Odpověď je snadná. Při posilování jsme závislí sami na sebe, tedy aspoň v případě, že si na pomoc nepřizveme partnera či partnerku. Pokud tedy chodíte do posilovny sami, jediný, kdo vám může házet klacky pod nohy, jste vy sami.

Jediný způsob, jak tomuto problému předejít, je naslouchat ostatním a nechat si poradit. Rozhodně se neuzavírejte před postřehy, které může zpozorovat vaše okolí. My sami totiž své chyby často nevidíme a myslíme si, že vše provádíme přesně tak, jak se to provádět má. Mnohdy tomu ale vůbec není tak, jak se domníváme.

Zatvrzelost často vede k újmám

Řekl vám někdo, že se mu nezdá, jakým způsobem daný cvik provádíte? Zamyslete se nad sebou a svým počínáním, podívejte se při provádění cviku do zrcadla a třeba chybu odhalíte i vy sami.

K takovýmto prohřeškům často dochází zejména z důvodu, že si chceme cvičení ulehčit a nechceme, aby nás po určité době strávené v posilovně bolelo celé tělo. V tomto případě by však mělo zvonit na poplach i vaše tělo, protože často při tomto nesprávném způsobu posilování, začínají většinou bolet svaly, o nichž byste při provádění daného cviku neměli vůbec vědět.

Pokud s vámi v této kritické situaci v posilovně někdo je, určitě během chvilky přiběhne na pomoc. Řekne vám, co se mu na vašem provedení nelíbí a určitě od něj přijde i rada, jak se chybám příště vyvarovat a provádět je efektivně.

Pokud vám to ani s radami od kolegů nepůjde tak, jak by mělo, zkuste si zajistit osobního trenéra. Ten povede vaše kroky tak, abyste dosáhli svých kýžených cílů, a to bez zdravotních problémů, ke kterým byste se mohli přiblížit zejména kvůli vašemu předchozímu nesprávnému počínání při posilování.

Předejděte bolestem

S radami od vašeho okolí můžete snadno a účinně bojovat i proti výše zmíněným bolestem, které často přicházejí ve velké intenzitě během posilování. Napadlo vás někdy, že tyto útrapy mohou být jistým indikátorem toho, že necvičíte správně? Pokud se budete slov svých kolegů nebo osobního trenéra držet, bolestem předejdete.

Jistě vás ale zajímá i prevence proti bolestem kloubů. V tomto případě vám může pomoci cílená kloubní výživa, jež je obsažena v tobolkách plných vitamínů, minerálů a zdraví prospěšných látek. Zároveň také můžete vyzvat do boje s bolestí potraviny, jež jsou bohaté na vápník, který posílí vaše kosti a klouby.

Pohlížejte na své tělo jako na jeden velký celek, v němž všechno se vším souvisí. Když mu dodáte vše, co potřebuje ke svému provozu, nebude mít tendence k bolestem.

 

728x90x2

1

Hrudník Ramena Záda

2

Biceps Předloktí Triceps

3

Lýtka Přední stehna Zadní stehna

4

Břicho Trapézy Zadek