Nenechte se odradit pyly a pracujte na sobě

Jaro, léto a podzim jsou tři roční období, která by nás paradoxně mohla odradit od posilování a dalších aktivit, jež bychom mohli provozovat venku na čistém vzduchu, ale i v posilovnách. Tento rok je na pyly náročný, a proto alergici bojují, seč jim síly stačí, aby to nejhorší přežili.

300x250x4

Nic se nebojte a vyhledejte pomoc

Abyste mohli fungovat tak, jak jste zvyklí, musíte mít pro to příhodné podmínky. Pokud vám něco vadí, nebo vám není dobře, není se čemu divit, že se místo do posilovny vydáte do postele. Odpočinek je také velice důležitý a v tomto namáhavém pylovém období se k němu uchyluje mnoho z nás.

Abychom nebyli limitováni, měli bychom se pojistit patřičnými prostředky. K tomu však potřebujeme pomoc a rady odborníků, zejména tedy alergologů, kteří nám mohou nejen poradit, ale dokonce mohou předepsat i léky, které nám pomohou se zbavit veškerých nepříjemných příznaků alergií, jež nás v teplém počasí mohou pozlobit. Zejména letos se na nás pyly vyřádily a pěkně nás dráždí. Ale se správnými spolubojovníky se nemusíme bát vyjít ven a věnovat se našim oblíbeným aktivitám.

Spolubojovníci proti alergiím

Abychom se nemuseli bát, že si při posilování ve venkovním prostředí ublížíme, měli bychom na alergie vyzrát. Každý z nás, komu pyly dělají problémy, by se měl vybavit prášky proti alergii, kapkami do nosu, ale i kapkami do očí. Pro sportovce, který si chce venku zaběhat, nebo případně zacvičit ve venkovní posilovně, je nejhorším nepřítelem neustálé kýchání a potoky slz z očí. Výše zmíněná léčiva vám od těchto příznaků pomohou.

Kýchání a slzy v očích jsou při posilování velmi nebezpečné. Jednak se nemůžete řádně soustředit na správné provádění cviků, tím pádem se snadno může přihodit, že si při posilování ublížíte. Není nic bolestivějšího než natažený, nebo dokonce natržený sval. V takovémto případě vám doporučíme, abyste opravdu raději zůstali doma a trénovali tam.

S alergií raději snadnější cviky a doma

Je to mrzuté, hlavně když se při cvičení lépe cítíte venku, ale mějte na mysli, že tímto způsobem nejsnáze předejdete úrazům. Navíc si krásně odpočinete. Vaše svaly budou stále aktivovány, ale jiným způsobem, než jste zvyklí. V tomto případě budete slavit malou soukromou výhru, protože se nebudete muset potýkat se stagnací, která se často a ráda vyskytuje a vrací k těm, kteří stále cvičí stejné cviky.

Při posilování v domácím prostředí vám bude stačit málo. Svým způsobem můžete využít pro cvičení věci každodenní potřeby. Ač si to málokdo z nás uvědomuje, tak doma posilujeme často a nenásilnou formou. Nevědomky tak působíme na naše svaly, které se zocelují, ale nijak extra se při tom nenamáhají. Jelikož jde o činnosti, které děláme dnes a denně, tak je při jejich provádění i minimální nebezpečí úrazů.

Závěrem

Teď už je vám jistě jasné, že i když vám pyly nedělají dobře. Nemusíte se kvůli nim vzdávat svých oblíbených aktivit a obávat se úrazů spojených se špatným prováděním cviků. Nechte si pomoci a poradit od odborníků, pak pyly porazíte úplně.

728x90x2

1

Hrudník Ramena Záda

2

Biceps Předloktí Triceps

3

Lýtka Přední stehna Zadní stehna

4

Břicho Trapézy Zadek