(Po)novoroční předsevzetí pro kulturistu

1. (Po)novoroční předsevzetí pro kulturistu - Post

300x250x4

Je to již přes měsíc, co jsme se rozloučili s rokem starým a přivítali ten nový. S příchodem nového roku má většina lidí tendence měnit svůj život od základu. Každý z nás to zná, ke konci měsíce prosince si lámeme hlavu s novoročními předsevzetími, avšak nápady na změnu mohou přijít i se zpožděním až v průběhu ledna. Měli bychom si to však pořádně promyslet, aby naše předsevzetí a výzvy byly opravdu účinné.

Motivující výzvy nejen pro začátečníky

Své předsevzetí můžete volit dle nejrůznějších kritérií. Jedním z nich může být i samotná motivace výsledkem. Než si některou z četných výzev vyberete a pustíte se do jejího plnění, zjistěte si, v čem spočívá a čeho s ní můžete dosáhnout. Některé jsou zaměřené na navýšení objemu svalové hmoty, jiné vás dovedou k větší síle. Podle toho, jaký cíl si zvolíte, si určíte také jeho intenzitu.

Náročnější výzvy se plní pomaleji, protože si tréninky budete muset rozvrhnout tak, abyste svoje tělo nijak nepřetížili a neublížili jste si. Ty jednodušší pak splníte snáze a rychleji, protože tréninky mohou probíhat častěji. Délka plnění výzvy se tedy odvíjí od toho, jak dlouho naše tělo bude po jednotlivých trénincích regenerovat. O tom už jsme ale psali již dříve.

Možnosti výzev, z nichž si můžete vybrat

Pokud se opravdu chcete pustit do některé výzvy, můžete vybírat z nepřeberného množství variant. Chcete-li cvičit sami, nechcete se nechat rušit a rádi si při tréninku poslechnete nějakou pěknou písničku, můžete se inspirovat textovými výzvami. Většinou je program jednotlivých tréninků rozepsán do bodů, a to po dnech. Máte přesně zadáno, jaké cviky a jak dlouho máte provádět. Uvedena je i obtížnost a tím pádem i délka nutné regenerace.

Druhou možností je trénink, kterým vás provede instruktor. Vy si jen pustíte video a sledujete, jaké cviky máte provádět. Ve videu je přesně ukázáno, jak správně cviky provádět, abyste si při plnění výzvy nijak neublížili.

Jak trénink s videem, tak i s cvičebním rozpisem můžete provádět bez sebemenších problémů doma. Obě výzvy většinou obsahují vcelku jednoduché cviky, ke kterým není potřeba žádné specializované náčiní. Jediné, co byste mohli k tréninku potřebovat, je jednoruční činka.

Výzvy jsou ale i takové, které je nutné provádět ve fitness centru. Některé jsou tak náročné, že je potřeba je plnit pod dohledem osobního fitness trenéra. Délka regenerace je potom třeba i několikadenní. Takovéto náročné výzvy mohou sestavovat jak fitness centra, tak se ale můžeme setkat i s takovými, které sami pro sebe utvořili kulturisté. Snaží se motivovat další svoje kolegy k úspěchům v jejich oblíbeném sportu.

Závěrem

Zvolte si dle svých priorit svou výzvu, která vás dovede přesně k těm výsledkům, po kterých toužíte. Je libo cvičit doma? Chcete se pořádně zapřáhnout? Všichni si můžete vybrat to, po čem vaše srdce touží. Výsledky jsou zaručené, ale jen tehdy, pokud budete cílevědomí a nevzdáte se hned po prvním neúspěchu.

 

728x90x2

1

Hrudník Ramena Záda

2

Biceps Předloktí Triceps

3

Lýtka Přední stehna Zadní stehna

4

Břicho Trapézy Zadek