Zatancujte si a získejte dostatečnou sílu

Usídlil se ve vašem těle cit pro rytmus? Milujete tanec? Chcete posilovat, ale necítíte se na to, abyste navštěvovali fitness centrum a cvičili tam s těžkými činkami náročné cviky? Pokud to tak máte, měli byste pro sebe zkusit najít nějakou alternativu. Že nevíte jakou? Nechte si od nás poradit.

300x250x4

V některých dřívějších článcích jsme vám představili pole dance, jógu, acroyogu či pilates. Teď je na čase vám otevřít tajemné dveře od stále oblíbenějšího sportu, kterým je akrobatický tanec, v čem kouzlo tohoto cvičení spočívá? Čtěte dále a dozvíte se to.

Akrobatický tanec pro jedince, ale i pro skupiny

Asi si teď v tuto chvíli pod pojmem akrobatický tanec představíte asi cokoliv. Někteří dokonce mohou toto označení vzít s nadsázkou a mohou si pod ním představit třeba i erotické hrátky, ale o ty tu rozhodně nepůjde. Akrobatický tanec, o kterém bude v tomto článku řeč, může také sršet nejrůznějšími emocemi, dokonce i již zmiňovanou erotikou, ale jeho hlavním úkolem je posílení a zocelení muskulatury.

Vše probíhá pomocí ladných pohybů a za hudebního doprovodu, jenž povede vaše kroky a nechá vás patřičně procítit a prožít vaše emoce. Akrobatický tanec je vhodný pro jedince, dvojice, ale i skupiny.

Jeho hlavní devizou je, že si vytvarujete vytouženou postavu a zároveň napumpujete svoje svaly. Začnete-li tančit coby jednotlivec, bude to pro vás nejlepší cesta, začnete totiž od samého začátku a pracovat budete jen se svou vlastní vahou, na kterou je vaše tělo zvyklé již od samého dětství.
Nebudete se zbytečně přetěžovat. Velice snadno budete moci svými pohyby ztvárnit svou vlastní náladu. Pro pozorovatele je podobný projev zajímavý, a proto jsou často pořádána různá představení.

Než se do akrobatického tance pustíte, je důležité, abyste nabyli co největší síly, proto se nevyhnete domácímu cvičení. Postačí vám plně cviky, které znáte ze školy, a to zejména kliky, přítahy na hrazdě a spousta dalších. Provádět je můžete téměř kdekoliv. S tím, jak jde doba kupředu, dá se obstojně posilovat v městských parcích, na dětských hřištích a na dalších podobných místech.

Než začnete tančit…

Než začnete tančit, platí tu stejné pravidlo, jako u posilování. Měli byste se pořádně rozehřát a protáhnout, abyste se při provádění tanečních kreací neporanili. V případě akrobatického tance by se nemuselo jednat jen o poranění svalů, nýbrž třeba i o zlomeniny nebo poranění hlavy.

Začněte klasickými strečinkovými cviky a pak si dejte pár kliků, pokud vám už běžné kliky nevyhovují, můžete si je obměnit. Klikovat můžete na jedné ruce, obouručně s výskoky a tlesknutím, s nohama na vyvýšené plošině. Někteří akrobatičtí tanečníci už jsou tak vytrénovaní, že dokážou klikovat i ve stoji na rukou.

Závěrem

Akrobatický tanec je velice zábavný a pomáhá tanečníkovi získat sílu a vytvarovat postavu, o které se mu možná ani nesnilo. Vyzkoušejte ho také.

728x90x2

1

Hrudník Ramena Záda

2

Biceps Předloktí Triceps

3

Lýtka Přední stehna Zadní stehna

4

Břicho Trapézy Zadek